Sunday, June 26, 2011

© Trecutul trecutului tau.

           Da-mi mana ta. Hai sa visam din nou. Cine esti tu? Nu ma intereseaza. Cine sunt eu? Nu stii, caci tot nu ai aflat.
           Dar te rog, mai stai, inca nu am terminat. Mai stii cand era iarna? Mai stii cum ningea peste vise? Eu n-am uitat. Tu? Nu ma minti. Acolo undeva mai esti prins in trecutul trecului tau, nu-i asa?
           Iarta-mi neglijenta. Te-am lasat in spate atunci cand tu ma lasasei demult, nu-i asa? Nu sunt eu. Tu nu esti tu. Noi suntem ceva mai mult decat eu si tu. Pacat ca ai uitat cum ploua peste amintiri.
           Primele cuvinte? Nu, le-am uitat demult. Acum nu cunosc nimic decat acel "atunci"pierdut prin noaptea cand m-ai lasat in spatele trecutului. Nu-ti face griji. Nu sunt trista.
          Apropo, am uitat cine esti. Probabil ca si tu ai uitat cine sunt. Nu-ti face griji, nu ne vom mai cunoaste niciodata.
          Hai sa uitam ca ne-am cunoscut, hai sa schimbam trecutul si sa nu ne cunoastem niciodata, dar mai intai, te rog, pleaca.
         

No comments:

Post a Comment